Ruilen & Retourneren

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: vul het retourformulier in.

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

Stap 2: stuur je bestelling op.

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.

Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

FAQ (Veelgestelde vragen)

Category

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:

  • Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelmandje.
  • Ga naar de kassa, vul uw gegevens in en kies een betaalmethode.
  • Rond de bestelling af en ontvang een bevestigingsmail.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland: Gratis verzending!

België: Gratis verzending!

Wat is de levertijd?

Nederland: 13-14 werkdagen.

België: 13-14 werkdagen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace-code om uw pakket te volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via infomosido@gmail.com. Doe dit zo snel mogelijk anders is er geen garantie dat u kan annuleren!

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onjuist is?

Indien u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem direct contact met ons op via Mosidobusiness@hotmail.com. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals een vervanging of terugbetaling. Stuur foto's en eventueel video's op van het beschadigde of onjuiste product.

Hoe kan ik een product retourneren?

Conform de Europese regelgeving heeft u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het product ongebruikt en in de originele verpakking terug en neem contact met ons op voor verdere instructies.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • Bancontant

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, Mosido is een online winkel. Dit stelt ons in staat om onze kosten laag te houden en onze producten tegen scherpe prijzen aan te bieden.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via:

  • E-mail: infomosido@gmail.com

No results found....

Is je vraag niet beantwoord?

Onze klantenservice helpt je graag!

Get in Touch